fredag den 1. august 2014

Lige ved og næsten!

WOW! Nu kan jeg virkelig for alvor mærke at det er snart. I dag med kun små 5 dage til afrejse, er jeg godt spændt! De sidste ting skal på plads og der skal pakkes færdigt!

- Pins er der styr på, hele familien har været godt i gang med at klippe, lime osv!
Noget af et arbejde! Der er købt gaver til værtsfamilien, ordbøger er købt, tasken bliver pakket!

Også har jeg været så heldig at have fået mit visum! - I år har der været særdeles mange problemer med visum, hos den Brasilianske Ambassade og derfor er vi kun ca. 12 der har fået visum til tiden. Det betyder altså at vi 19 ud af 52 som skal til Brasilien bliver sendt afsted den 5. som planlagt, mens de resterende må vente til den 26. hvor de har fået ny afrejse dato. Det synes jeg er rigtig ærgerligt, men det er der intet at gøre ved.

Jeg har netop i dag været i kontakt med min værtsfamilie i Brasilien, som så småt også er ved at være klar til min ankomst. Det er virkelig en forvirrende tid lige nu. Mange tanker ligger her i Danmark om at man skal afsted, og have sagt farvel, men på samme tid flyver der, enormt mange tanker omkring Brasilien og hvad der kommer til at ske. Jeg kan godt mærke at jeg virkelig gerne snart vil afsted!

I dag holdes der afskedsfest for min familie, og ligeså blev der sagt farvel med storm i lørdags hvor alle mine venner kom og festede mig farvel ;) - Eller som man skal sige ''På gensyn!''

Men nu skal de sidste dage bare nydes, der skal gøres klar til det aller sidste, og så er jeg klar til en fantastisk tur til landet af alle lande, Brasilien!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar